9 Temmuz 2009 Perşembe

İkitelli Organize Sanayi

Geçen sene İFSAK'da Diyalektik İmge adında bir atölye çalışmasına katılmıştım. Atölyenin sonunda bir proje oluşturuldu. Amaç, Özal döneminden sonra büyük işletmlerden, fason üretim yapan atölyelere dönüşümünü, Çin'nin plastik sanayisinde öncü olmasının sonuçları ve plastik işlenen atölyelerdeki çalışma konuşullarını içeren bir kaç konu vardı. Bunun için de İkitelli Organize Sanayi seçildi.

Proje tamamlansaydı, sonrasında sergi açılacakdı. Ancak grubun dağılması ve kimsenin yeterince ilgi göstermemesi fotoğrafların elimde kalmasına sebep oldu.

Ben de blogumda yayınlamaya karar verdim. Umarım bir yerlere bir şeyler ulaşır.



Organize sanayinin etrafındaki evler.


Organize sanaye giden yol.


Organize sanayi yakınındaki bir mahalle.















Tesadüfen karşılaştığımız bu bey, elimizde makinaları görünce medyadan sandı. Bir proje amacıyla burda olduğumuzu söyledik. Sonra bizi atölyesine götürdü ve dert yanmaya başladı. Çok iyi para kazanırken, bir dolandırcı yüzünden bütün işi alt üst olmuş. En sonunda da atölyesini satmaya karar vermiş.




"Bizi de çekin" diyen nakliyeciler.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

maruzatım var © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness