23 Kasım 2009 Pazartesi

25 KASIM'DA HAYAT DURACAK!


Devlet memurlarının büyük bir çoğunluğunun işten kaytarmak için şahane yöntemler bulduklarını bilirsiniz. Hatta ben bir kaçına şahit bile oldum. Hayır, kızmıyorum. Aksine destekliyorum.

Mesela devlet daireleri. Orada çalışmayan biri için çoğunlukla sıkıcı, soğuk ve hemen bir an önce kaçıp gitme isteği uyandıran yerlerdir. Bir de para alınmasından çok , para verilen bir yer olduğu için insan daha da bir nefret eder. Bir de öyle bir yerde çalıştığınızı düşünün. Az maaş, çok çalışma, çok stres... O yüzden de insan arasıra "kaytarmalı" işinden. Ama "kaytarma" kelimesinin yerine "grev" sözcüğünü koyduğunuz zaman, o işinden, çalışma şartlarından bıkan adam, "grev" günü bir anda çalışkan birine dönüşüveriyor. Halbuki grev daha çok "eğlence" demektir. Diğer arkadaşlarınla, gizli saklı olmadan eğlenmek demektir. En önmelisi daha fazla hak demektir. Tüm Kamu emekçileri, hakları için “25 Kasım'da genel grev"e.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

maruzatım var © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness